Zaproszenie

Zapraszam wszystkie polskie prządki i prządków do współtworzenia tego bloga. Myślę , że miło będzie mieć miejsce, gdzie będziemy mogli porozmawiać o naszej pasji przędzenia wełny na wrzecionach i kołowrotkach, pooglądać piękne, samodzielnie zrobione włóczki i rzeczy z nich wykonane. Kto wie, może przyjaźnie zawarte na tym blogu sprawią, że spotkamy się również w rzeczywistym świecie i zaśpiewamy wspólnie Prząśniczkę :) .



Blog został zamknięty i przeniesiony na WordPress. The blog was closed and moved to WordPress:
http://polskiewrzeciona.wordpress.com/

środa, 5 stycznia 2011

Co to może być?


Byłam ostatnio u znajomych. Gospodyni porządkowała strych i znalazła taki oto przedmiot niewiadomego przeznaczenia. Rączka jest obrotowa. Może to coś do przędzenia lub obróbki nici? Macie jakieś pomysły?

5 komentarzy:

  1. To jest urządzenie do robienia sznurka. Też mam takie w swoich zbiorach, ale nie wiem, jak na nim się pracuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisałam komentarz ale chyba go wcięło. Ponownie, upraszam uprzejmie osoby odpowiedzialne za blog o zamkniecie bloga. . Inaczej siłą będziecie odrywać mnie od ekranu. Tyle tu pięknych rzeczy i mądrych. Ciekawi ludzie tu piszą - wszystko tak mnie zajmuje, ze z żalu na warunki lokalowe ograniczające zakup kołowrotka-nie gotuję dziś obiadu .Ja muszę !!!!! czytać i ogladąc te piekne rzeczy.

    Pozdrawiam i gratuluję super ciekawego bloga. .

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak robić sznurek można nauczyć się w skansenie we Wdzydzach Kiszewskich - w 3 niedzielę lipca odbywa się Jarmark Wdzydzki i za szkołą co roku kręcą sznurki. Pozdrawiam - Ewa z Gdańska
    PS. Po kilku latach molestowania udało się i są zniżkowe bilety dla nauczycieli!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewa, dziękuję za wiadomość. W tym roku muszę się wybrać. Tym bardziej , że to niedaleko.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...