Zaproszenie

Zapraszam wszystkie polskie prządki i prządków do współtworzenia tego bloga. Myślę , że miło będzie mieć miejsce, gdzie będziemy mogli porozmawiać o naszej pasji przędzenia wełny na wrzecionach i kołowrotkach, pooglądać piękne, samodzielnie zrobione włóczki i rzeczy z nich wykonane. Kto wie, może przyjaźnie zawarte na tym blogu sprawią, że spotkamy się również w rzeczywistym świecie i zaśpiewamy wspólnie Prząśniczkę :) .



Blog został zamknięty i przeniesiony na WordPress. The blog was closed and moved to WordPress:
http://polskiewrzeciona.wordpress.com/

wtorek, 27 lipca 2010

art yarn - cienko grubo - filmik

Udalo mi sie nakrecic krotki filmik, jak ja przede cienko grubo.
O tej technice dokladniej pisalam juz TUTAJ.
zapraszam do ogladania :)

8 komentarzy:

  1. Hihi muzyka rewelacyjnie sie komponuje z obrazem! Hardcorowa dziewczyna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmik bardzo przejrzysty i wszystko jasno wytłumaczone - zwolnienie jest super :) A ta muzyka to mi nie daje spokoju - zawsze mi się przędzenie kojarzył z jakimś spokojnym plumkaniem, a tutaj mocne uderzenie pasuje jak najbardziej - ciekawa jestem czy szybciej się robi słuchając takiego ciężkiego grania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. heh, filmik wyszedl super ale te robale... Ewka, ja Cię proszę....brrrr... jak ja nie znoszę robali

    OdpowiedzUsuń
  4. dzieki, dzieki!
    ja najbardziej lubie przasc i sluchac jakiegos audiobooka, mam wtedy wrazenie, ze nie trace czasu :) jakby przedzenie byla jego strata, no ale dobra, dwie peiczenie na jednym ogniu :)
    jagienka, mialy byc kwiatki, ale mi sie nie chcialo rysowac, a robaki mialam gotowe, zreszta to sztuczne i cie nie zjedza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. powiem szczerze przędzenie to chyba nie moja bajka ale filmik cudny!
    po pierwsze pięknie pokazane w czym rzecz. nawet ja to widzę. po drugie fajna oprawa graficzna.
    a muzyczna - (tu powinien być taki ludzik co rzuca włosami) - o jak ja lubię czasem przy takiej muzyce pracować. tym bardziej jak pogoda deszczowa. od razu robota idzie do przodu :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...