Zaproszenie

Zapraszam wszystkie polskie prządki i prządków do współtworzenia tego bloga. Myślę , że miło będzie mieć miejsce, gdzie będziemy mogli porozmawiać o naszej pasji przędzenia wełny na wrzecionach i kołowrotkach, pooglądać piękne, samodzielnie zrobione włóczki i rzeczy z nich wykonane. Kto wie, może przyjaźnie zawarte na tym blogu sprawią, że spotkamy się również w rzeczywistym świecie i zaśpiewamy wspólnie Prząśniczkę :) .



Blog został zamknięty i przeniesiony na WordPress. The blog was closed and moved to WordPress:
http://polskiewrzeciona.wordpress.com/

poniedziałek, 26 lipca 2010

TdF 2010, Pracownia na Kaszubach, META.



Dzięki sportowej rywalizacji w zespole, udało mi się po raz pierwszy, w tak krótkim czasie, uprząść tak dużo. Przyznam się, że nieraz upadałam na duchu, wełniana czesanka wyślizgiwała mi się ze spoconych rąk, ale widok Waszych napełniających się w szybkim tempie szpulek, mobilizował mnie do pracy :)

Ilość zgręplowanej owczej wełny nieznacznie zmalała, zamieniając się w 2 326 metrów pojedynczej nici . Większość motków została już zafarbowana, w wywarach z zielsk rosnących w okolicy.

Nie udało mi się zrealizować planu codziennego, 3 godzinnego przędzenia i niestety nie tylko upał się do tego przyczynił, ale pewne cechu mojego charakteru, które się objawiły :)

Gratuluję uczestniczkom wspaniałych wyników, Jagienkę proszę o ogłoszenie następnego Tour, a tych, którzy do tej pory nam kibicowali, o przyłączenie się do zabawy :)

5 komentarzy:

  1. Piękna łubianka pełna wełny! Robi wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Famfary, brawa i gromkie okrzyki witaja kolejną dzielna prząśniczkę na finiszu naszego wyścigu. Gratulujemy pieknych włoczek, zdobycia nowych umiejętności, odwagi w eksperymentach i siły w nogach ;)

    Następny tour, jakby ktos chciał juz w ten weekend!

    OdpowiedzUsuń
  3. ilość kolorów robi wrażenie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!
    Byłyście wszystkie bardzo dzielne
    Oglądałam dokładnie co robiłyście,kibicowałam i trzymałam kciuki.
    Sama również ostro pedałowałam i farbowałam. Może kiedyś będę gotowa do takiej rywalizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, dziękujemy ślicznie za gratulacje i trzymanie kciuków :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...