Zaproszenie

Zapraszam wszystkie polskie prządki i prządków do współtworzenia tego bloga. Myślę , że miło będzie mieć miejsce, gdzie będziemy mogli porozmawiać o naszej pasji przędzenia wełny na wrzecionach i kołowrotkach, pooglądać piękne, samodzielnie zrobione włóczki i rzeczy z nich wykonane. Kto wie, może przyjaźnie zawarte na tym blogu sprawią, że spotkamy się również w rzeczywistym świecie i zaśpiewamy wspólnie Prząśniczkę :) .



Blog został zamknięty i przeniesiony na WordPress. The blog was closed and moved to WordPress:
http://polskiewrzeciona.wordpress.com/

środa, 27 kwietnia 2011

Urok starych widokówek.Owieczki.

Tę starą, piękną widokówkę dedykuję pewnej malutkiej, grubiutkiej owieczce :)


Wiosna sprawiła, że odstawiłam kołowrotek do kąta, gdzie tworzy, wraz z koszem alpaki malowniczą kompozycję.  Bawię się za to tworzeniem różnych ciekawych fakturek na tkanym na krosnach  materiale.

4 komentarze:

  1. jestem trochę oszołomiona - Elu czy posiadasz widokówkę na każdą okazję ?? a te owieczki to mi się tak marzy że, to BLF i wszystkie moje :))

    OdpowiedzUsuń
  2. A kliknęłaś link do Elki ? Jestem ciekawa , jaka to rasa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Egunia - jakiś portret charakterologiczny Elki????
    Jakiś album????? Baterie Ci padły??????

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...