Zaproszenie

Zapraszam wszystkie polskie prządki i prządków do współtworzenia tego bloga. Myślę , że miło będzie mieć miejsce, gdzie będziemy mogli porozmawiać o naszej pasji przędzenia wełny na wrzecionach i kołowrotkach, pooglądać piękne, samodzielnie zrobione włóczki i rzeczy z nich wykonane. Kto wie, może przyjaźnie zawarte na tym blogu sprawią, że spotkamy się również w rzeczywistym świecie i zaśpiewamy wspólnie Prząśniczkę :) .



Blog został zamknięty i przeniesiony na WordPress. The blog was closed and moved to WordPress:
http://polskiewrzeciona.wordpress.com/

sobota, 21 stycznia 2012

Plagiat - jak się bronić ????? Off-topic

Jeżeli macie ochotę na wątpliwą przyjemność znalezienia zdjęć swoich prac na stronie jednej z osób prowadzących warsztaty , to zerknijcie na to, co odkryła  Plastusia -------> wpis na blogu


Fragment postu Joli :

"Dziś rano obejrzałam sobie akcje allegro, które obserwuję, i zauważyłam taką oto ofertę. Jeden rzut oka na zdjęcie wystarczył, żebym rozpoznała prace kilku rosyjskich artystek. Już nieco zirytowana weszłam na stronę organizatora tychże warsztatów i na ich ofertę.
Widzicie zdjęcia cudów, które rzekomo można zrobić w tej pracowni?
Znacie te prace? Bo ja tak.
Piękne torby z mandarynkami to dzieło Oksany Kalininy.
Naszyjnik z kwiatami to dzieło Wiktorii Kozyr, której zdjęcie dla niepoznaki odpowiednio przycięto."

Na blogu Joli, pod postem, wywiązała się dyskusja.

Jedynym sposobem walki z plagiatami wydaje mi się umieszczanie takich informacji w internecie. Co o tym myślicie ?

4 komentarze:

  1. dziwnym trafem strony poznikały:)
    ale odwiedziłam stronę Oksany, dziewczyna tworzy cuda, jestem pod wielkim wrażeniem, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie, że nie poznikały, tylko musiałam zmienić ich linkowanie, bo się pojawiły pod innymi adresami. Ta pani nic sobie nie robi z tego, że kradnie cudze zdjęcia i wprowadza potencjalnych uczestników kursu w błąd.

    OdpowiedzUsuń
  3. też uważam to za wyjątkowe świństwo podpiernie się cudzymi pracami i tacy ludzie nie powini NIGDY ani jednego klienta mieć.Nagłaśniać,pisać tłustym drukiem wszędzie,bo to draństwo

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny artykuł ale pobierz sobie program antyplagiatowy ze strony www.antyplagiat.net bo widziałem że ktoś kopiuje twoje teksty

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...