Zaproszenie

Zapraszam wszystkie polskie prządki i prządków do współtworzenia tego bloga. Myślę , że miło będzie mieć miejsce, gdzie będziemy mogli porozmawiać o naszej pasji przędzenia wełny na wrzecionach i kołowrotkach, pooglądać piękne, samodzielnie zrobione włóczki i rzeczy z nich wykonane. Kto wie, może przyjaźnie zawarte na tym blogu sprawią, że spotkamy się również w rzeczywistym świecie i zaśpiewamy wspólnie Prząśniczkę :) .



Blog został zamknięty i przeniesiony na WordPress. The blog was closed and moved to WordPress:
http://polskiewrzeciona.wordpress.com/

piątek, 27 stycznia 2012

Zielone wyzwanie

U mnie na zielono:
Do uprzędzenia w ramach "Styczniowego wyzwania prząśniczki" wybrałam gotową mieszankę merynosa z jedwabiem. To jest tak na prawdę resztka z większej ilości tej czesanki. Niemal wszystko już uprzędłam i teraz robię z niej sukienkę. Do kompletu chciałabym mitenki - dlatego potrzebna mi włóczka trochę cieńsza (ta na sukienkę jest gruuba - robię ją na drutach 8 mm).
Zbyt wiele tego na razie nie mam, ale zaczynam właśnie  "urlop", więc liczę na postępy w pracach "ręcznych".

Bardzo się cieszę z licznego udziału w zabawie! Piękne włóczki powstają na Waszych wrzecionach i kołowrotkach! Pozdrawiam  i czekam z niecierpliwością na kolejne "wyzwaniowe" relacje :)

2 komentarze:

  1. Ha! patrzę i patrzę u siebie w mały obrazeczek i myślę - kie licho? żabka rzekotka na drzewie?? ale co żabka robi na blogu o wełnie??!!! buhahahahah....... ale mi rzekotka...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiało wiosną, mimo, że na Kaszubach -13 za oknem :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...