Zaproszenie

Zapraszam wszystkie polskie prządki i prządków do współtworzenia tego bloga. Myślę , że miło będzie mieć miejsce, gdzie będziemy mogli porozmawiać o naszej pasji przędzenia wełny na wrzecionach i kołowrotkach, pooglądać piękne, samodzielnie zrobione włóczki i rzeczy z nich wykonane. Kto wie, może przyjaźnie zawarte na tym blogu sprawią, że spotkamy się również w rzeczywistym świecie i zaśpiewamy wspólnie Prząśniczkę :) .



Blog został zamknięty i przeniesiony na WordPress. The blog was closed and moved to WordPress:
http://polskiewrzeciona.wordpress.com/

piątek, 17 lutego 2012

JESTEM W NIEBIE - gremplik w domu


matko dzisiaj dostalam drum cardera,az pisanie i nie idzie ,bo fruwam prawie.Well jak ochlone to napisze cos wiecej.


 pomocnik jak zwykle w akcji
tym razem bardzo potrzebny babci byl. ja przedlam Maya motki skrecala.no rosnie mi Manka moja no
 a to juz przedza piekna narazie w jedna nitke a potem bedzie z tego navajo.kamizelka juz w roocie

i znow mam dla was niepodzianke. razem z drumkiem dostalam tez czesaki jesli ktos chetny to wymienie sie na cos innego.Wrazie czego prosze na email. zbieram propozy do konca miesiaca.
lece bawic sie moja nowa zabawka
pozdrawiam dzisiaj pochmurnie majow

6 komentarzy:

  1. Zazdroszcze bardzo. Napisalam maila :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ja jak Plastusia, tylko maila nie napisałam. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję nabytku :)Pewnie teraz gręplujesz wszystko, co masz ? Czy to ta biedna wełna nad którą się tak znęcałaś ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat nie hehe-to jest jacobs bardzo delikatna welenka.

      Usuń
  4. Piękna zabawaka.
    Rozumiem... cały świat "zagręplowany" - zazdroszczę pozdrawiając i życząc pięknego gręplowania.
    Swoją drogą pędzę zobaczyć skąd to słowo pochodzi.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...