Zaproszenie

Zapraszam wszystkie polskie prządki i prządków do współtworzenia tego bloga. Myślę , że miło będzie mieć miejsce, gdzie będziemy mogli porozmawiać o naszej pasji przędzenia wełny na wrzecionach i kołowrotkach, pooglądać piękne, samodzielnie zrobione włóczki i rzeczy z nich wykonane. Kto wie, może przyjaźnie zawarte na tym blogu sprawią, że spotkamy się również w rzeczywistym świecie i zaśpiewamy wspólnie Prząśniczkę :) .



Blog został zamknięty i przeniesiony na WordPress. The blog was closed and moved to WordPress:
http://polskiewrzeciona.wordpress.com/

wtorek, 24 kwietnia 2012

Zmiany na blogu.

Wiosna to dobry czas na zmiany.
Mając dość znikania i pojawiania się bloga, "wyrzucania" uczestników - ostatnio  spotkało to Kankankę, narzucania interfejsu i ciągłych czerwonych komunikatów , że mam coś niezgodnego z czymś innym pomyślałam , że warto spróbować  blogować w miejscu, gdzie jest to przyjemnością, a nie ciągłą walką.

Przejrzałam kilka miejsc i mój wybór padł na WordPress Wyeksportowałam tam całego bloga.



Zerknijcie jak to wygląda --->  link .  
Przez parę dni  oba blogi będą funkcjonować równolegle, ale proszę nie róbcie tu już wpisów, bo będę musiała je przenosić ręcznie- nie ma exportu postów ( chyba ).
Nie mogę też automatycznie przenieść wszystkich uczestników bloga.  W najbliższych dniach wyślę zaproszenia aktywnym uczestnikom, którzy zamieścili w tym roku posty.

Jeżeli ktoś  jeszcze ma ochotę na popularyzowanie wiedzy o przędzeniu i tkaniu w taki sposób, to proszę zgłosić to w komentarzach lub na maila : gryfie.gniazdo@yahoo.com

Do samego pisania komentarzy nie będzie potrzebne uczestniczenie w blogu. Nie będzie też typowej moderacji, bo WP ma o wiele łatwiejsze sposoby na obronę przed trollowaniem.

Jeżeli macie jakieś uwagi, propozycje, pytania , które ułatwią przenosiny , to proszę bardzo się nimi podzielić

5 komentarzy:

  1. Faktycznie, WordPress jest świetnym rozwiązaniem dla wygodnego blogowania :)
    Czy mogłabym zostać dopisana do szanownego grona autorek i autorów? Za niedługo będę prać i prząść pierwszy w życiu kawał wełny i chciałabym móc się podzielić wrażeniami z innymi.
    Z góry dziękuję za rozpatrzenie mojej prośby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam bloga na WordPress, i bardzo go sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie blogger nigdy nie zawiódł, nic mi się nie wiesza i nie wyświetla na czerwono :)
    Niech nowe miejsce przyjaźnie przyjmie - gdziekolwiek by blog nie był, ja na niego trafię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy notka :) czekam na kolejny wpis

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...