Zaproszenie

Zapraszam wszystkie polskie prządki i prządków do współtworzenia tego bloga. Myślę , że miło będzie mieć miejsce, gdzie będziemy mogli porozmawiać o naszej pasji przędzenia wełny na wrzecionach i kołowrotkach, pooglądać piękne, samodzielnie zrobione włóczki i rzeczy z nich wykonane. Kto wie, może przyjaźnie zawarte na tym blogu sprawią, że spotkamy się również w rzeczywistym świecie i zaśpiewamy wspólnie Prząśniczkę :) .



Blog został zamknięty i przeniesiony na WordPress. The blog was closed and moved to WordPress:
http://polskiewrzeciona.wordpress.com/

środa, 10 lutego 2010

Owce wielkopolskie kontra alpaki, wynik 0 : 1

Dzisiaj był mój dobry dzień:). Na poczcie czekały na mnie dwie paczki. W jednej z nich znajdowało się runo z alpak od DUOart. Jak już odpakowałam wszystkie starannie zawinięte paczuszki, oniemiałam z zachwytu. Nigdy jeszcze nie dotykałam tak delikatnego i miękkiego runa. Jest po prostu wspaniałe. Jest też niesamowicie puszyste. Runo z Valentina, które postanowiłam sprząść w pierwszej kolejności, po wyjęciu z reklamówki zajęło spory kosz. Zobaczcie sami:



Druga paczka wyglądem przypomina tajemniczy domek. Co w sobie kryje, opowiem następnym razem. Przedmiot w niej umieszczony jest jak najbardziej związany z tematem bloga.

4 komentarze:

  1. Jest nam miło czytać Damroko że jesteś zadowolona z przesyłki.Dodamy dla uzupełnienia, że to co widać to tylko 2kg runa(ono jest bardzo lekkie)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście wygląda to pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Domek jest tajemniczy a widok za oknem piękny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wełenka wygląda cudnie. Już mnie ręka swędzi, żeby jej dotknąć.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...