Zaproszenie

Zapraszam wszystkie polskie prządki i prządków do współtworzenia tego bloga. Myślę , że miło będzie mieć miejsce, gdzie będziemy mogli porozmawiać o naszej pasji przędzenia wełny na wrzecionach i kołowrotkach, pooglądać piękne, samodzielnie zrobione włóczki i rzeczy z nich wykonane. Kto wie, może przyjaźnie zawarte na tym blogu sprawią, że spotkamy się również w rzeczywistym świecie i zaśpiewamy wspólnie Prząśniczkę :) .



Blog został zamknięty i przeniesiony na WordPress. The blog was closed and moved to WordPress:
http://polskiewrzeciona.wordpress.com/

poniedziałek, 5 kwietnia 2010

Spotkanie. "Przyjdzcie do mnie z prząśnicą..."

Tymi słowami kobiety zapraszały się kiedyś na wspólne przędzenie wełny. Chcąc przywrócić ten dawny zwyczaj:

 
Posted by Picasa


Spotkanie odbędzie się w mojej pracowni w Kartuzach. Rozpocznie się o godzinie 9.00 i będzie trwać do wieczora. Spotkanie jest niekomercyjne i opiera się na zasadzie wymiany wzajemnych doświadczeń. Jedzenie jest składkowe. Ewentualny nocleg we własnym zakresie. Zgłosiło się już kilka osób z forum Craftladies.

Spotkanie będzie poświęcone głównie przędzeniu wełny. Będzie można obejrzeć różne rodzaje runa i czesanek. Poćwiczyć gręplowanie wełny. Do dyspozycji mam kilka wrzecion, pięć kołowrotków tradycyjnych i dwa elektryczne. Można przywieźć własny kołowrotek i czesanki.

Jeżeli ktoś ma ochotę wziąć udział w spotkaniu, proszę o zgłoszenie się w komentarzu pod postem lub na adres podany obok.

Zapraszam serdecznie :)

2 komentarze:

  1. Ach, jak mi żal, że mnie tam nie będzie.. Te kołowrotki znów pomacać (elektryczne?! :) ), wrzeciono w łapki wziąć i zakręcić, aż zafurkocze...
    ach... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobi, a ja myślę, że jeszcze się w tym roku spotkamy :)Wpadnij, jak będziecie przejeżdzać.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...