Zaproszenie

Zapraszam wszystkie polskie prządki i prządków do współtworzenia tego bloga. Myślę , że miło będzie mieć miejsce, gdzie będziemy mogli porozmawiać o naszej pasji przędzenia wełny na wrzecionach i kołowrotkach, pooglądać piękne, samodzielnie zrobione włóczki i rzeczy z nich wykonane. Kto wie, może przyjaźnie zawarte na tym blogu sprawią, że spotkamy się również w rzeczywistym świecie i zaśpiewamy wspólnie Prząśniczkę :) .



Blog został zamknięty i przeniesiony na WordPress. The blog was closed and moved to WordPress:
http://polskiewrzeciona.wordpress.com/

środa, 8 czerwca 2011

Prząśniczka

Kilka dni temu poznałam wspaniałą osobę Elę, mistrzynię wiedzy na temat przędzenia. Pasją, wiedzą zaraża na samo wejście, w ten magiczny świat. Wrzeciono pokochałam od pierwszego skrętu w prawo :) Jakie cuda można sobie uprząść, w moim przypadku szalone, artystyczne włoczki. Z pewnością będę pogłębiała wiedzę w dziedzinie przędzenia. Wkrótce ukażą się na mojej stronie www.libremanufacture.pl moje szalone włóczki w różnych odsłonach.
Oto krótka fotorelacja:


 Mina - bezcenna :))


4 komentarze:

  1. Basiu, witaj serdecznie na blogu :)
    Cieszę się, że polubiłaś przędzenie.
    Jestem ogromnie ciekawa Twoich artystycznych włóczek, bo już ta pierwsza zapowiadała " szaleństwa" ;)
    Do mistrzyni to mi jeszcze daleko:) Szczególnie, jeżeli chodzi o zrobienie jednakowo cienkiej nitki na wrzecionie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) To moje spełnione marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu świetnie Ci poszło i z pięknym uśmiechem. Mnie niestety nie udaje się z wrzecionem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...