Zaproszenie

Zapraszam wszystkie polskie prządki i prządków do współtworzenia tego bloga. Myślę , że miło będzie mieć miejsce, gdzie będziemy mogli porozmawiać o naszej pasji przędzenia wełny na wrzecionach i kołowrotkach, pooglądać piękne, samodzielnie zrobione włóczki i rzeczy z nich wykonane. Kto wie, może przyjaźnie zawarte na tym blogu sprawią, że spotkamy się również w rzeczywistym świecie i zaśpiewamy wspólnie Prząśniczkę :) .



Blog został zamknięty i przeniesiony na WordPress. The blog was closed and moved to WordPress:
http://polskiewrzeciona.wordpress.com/

piątek, 16 września 2011

Alpaka Suri - inaczej

Dzięki uprzejmości p Eli miałam i ja okazję bliskiego spotkania z alpaką suri. Runo miękki  i delikatne. Kłaczek został wyprany i rozskubany palcami. Długo cieszył moje oczy , lecz postanowiłam go wykorzystać tworząc coś co można używać. Wrzuciłam więc kłaczki na wrzeciono i zrobiłam kilkadziesiąt metrów cieniutkiej niteczki. Przerabiając szydełkiem co kilkanaście centymetrów wrabiałam perełki o różnej średnicy. Wyszedł naszyjnik o długości 250 cm . Z końcówki nici zrobiłam ubranko na plaster agatu, który można również używać nosząc jako zawieszkę .

2 komentarze:

  1. ależ mi się podoba takie podejście, taki kłaczek a tak pięknie zastosowany :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...